RAPPORT:

Studytube Learning & Development Monitor 2019 

Hoe strategisch zetten organisaties L&D in 2019 in? Dat lees je in dit rapport.

"52% is bang dat de organisatie over tien jaar niet meer bestaat als deze niet lerend wordt"

 

L&D Monitor 2019

Hoe strategisch zetten Nederlandse bedrijven L&D in 2019 in? Deze vraag heeft onderzoeksbureau Multiscope (in opdracht van Studytube) voorgelegd aan ruim 200 verantwoordelijken op het gebied van Learning & Development. Dit onderzoeksrapport zet de belangrijkste resultaten op een rij. Dat geeft een belangrijk inzicht in waar het vakgebied zich naar toe beweegt en welke uitdagingen er liggen.

De belangrijkste conclusies uit dit rapport zijn: 

  • L&D professionals en directies vinden een lerende cultuur van strategisch belang
  • Leven lang leren is nog geen gemeengoed en is vooral populair onder jongere werknemers
  • L&D wordt meegenomen in alle beoordelingen, maar het budget wordt vrijwel nooit besteed

Download het onderzoeksrapport met de belangrijkste L&D-resultaten.