Al je medewerkers up-to-date houden

Hoe Kruitbosch leren & ontwikkelen inzet om mee te bewegen met een veranderende markt

Kruitbosch 43

 

67 jaar geleden begon het Kruitbosch-avontuur in de fietsenwereld in Zwolle. Het familiebedrijf is inmiddels uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de markt. Het bedenkt en produceert fietsmerken als Cortina en Alpina en dient als groothandel voor andere fietsmerken en -onderdelen. Kruitbosch heeft door deze groei nu een groot marktaandeel in handen in zowel Nederland als België.

Om die groei door te zetten, competitief te blijven en in te spelen op de toenemende digitalisering, zet Kruitbosch stevig in op leren & ontwikkelen.

Met het leerplatform van Studytube zorgt Kruitbosch ervoor dat iedereen up-to- date blijft als het op kennis en vaardigheden aankomt. Ook lees je in deze case study:

  • Hoe Kruitbosch als groeiende organisatie, zorgt voor een efficiënte onboarding van nieuwe medewerkers;
  • Hoe Kruitbosch leren & ontwikkelen inzet bij het omgaan met digitalisering;
  • Hoe Kruitbosch haar online academy “School of Kruitbosch” gebruikt om haar medewerkers te scholen;
  • Hoe Kruitbosch zorgt dat kennis geborgen blijft in de organisatie.
  • Manpower
  • Lassie
  • Bol.com
  • A.S.R.
  • Eindhoven
  • VolkerWessels