Hoe Funda medewerkers activeert voor leren & ontwikkelen

image (10)
Je kan direct het webinar bekijken

Medewerkers activeren voor hun persoonlijke en professionele ontwikkeling blijkt niet altijd even eenvoudig. Onder het credo “Learning never stops” werkt Funda er daarom hard aan om leren een integraal onderdeel te maken van het werk. Benieuwd hoe?

Tijdens dit webinar deelt Chantal Lotze, People Support Partner bij Funda, hun unieke aanpak en een aantal praktische voorbeelden waar je direct mee aan de slag kunt in jouw organisatie. 

Dat leren & ontwikkelen meer aandacht behoeft, daar zijn de meeste L&D professionals het volgens onze laatste L&D Monitor wel over eens. Slechts 47% van de HR-professionals is tevreden met de aandacht die medewerkers en leidinggevenden besteden aan hun ontwikkeling. Maar hoe activeer je jouw medewerkers nu op een effectieve manier?

Hoewel je dit op verschillende manieren kunt aanpakken, is het lanceren van een eigen leerplatform hier zeker één van. Maar hoe je deze lanceert, maakt groot verschil.

Heb jij een online Academy of ben je van plan om er een in te richten voor jouw medewerkers? In dit webinar deelt Chantal Lotze samen met Mia Bijman, Customer Success Manager bij Studytube, hoe je jouw medewerkers succesvol aanzet om aan de slag te gaan met hun ontwikkeling.

Ze nemen je mee door de drie fasen van de lancering van een online Academy en delen tips om leren blijvend top of mind te maken in je hele organisatie.


In dit webinar leer je:

  • Hoe je jouw medewerkers aanzet tot leren & ontwikkelen;
  • Hoe je de lancering van je eigen leerplatform goed voorbereidt;
  • Hoe je aandacht creëert voor jouw nieuwe platform tijdens de lancering;
  • En hoe je ook na de lancering zorgt voor continue aandacht voor leren & ontwikkelen.

Over de sprekers

Chantal Lotze
People Support Partner, Funda

Chantal is als People Support Partner bij Funda verantwoordelijk voor leren & ontwikkelen. Door haar achtergrond in de reclamewereld werkt zij graag samen met creatieve mensen om tot unieke oplossingen te komen. Zij werkte dan ook aan een creatieve lancering van hun eigen leerplatform, de Fundacademy. “Gewoon een berichtje sturen is niet genoeg.”

funda-Chantal Lotze-01 (1) (1)

Mia Bijman
Customer Success Manager, Studytube

Mia ontfermt zich als Customer Success Manager bij Studytube elke dag over het vraagstuk: hoe kunnen organisaties optimaal gebruikmaken van hun Academy om het volledige potentieel van hun medewerkers te benutten? Zij kent de best practices van diverse organisaties als geen ander en deelt in dit webinar de beste tips uit de praktijk.

Deze organisaties leren en ontwikkelen al met Studytube

  • Van Wijnen
  • Provincie Gelderland
  • Manpower
  • Lassie
  • Centric
  • WijZijnJong

Ontvang maandelijks het laatste L&D nieuws

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte dankzij interessante blogposts, e-books, webinars en podcasts, direct in je inbox.