Vul tot 10% meer vacatures met een sterk werkgeversmerk
De belangrijkste barrières tot een sterk werkgeversmerk met leren:
- Het leeraanbod is niet toegankelijk.
- Medewerkers hebben geen zicht op leerbudgetten.
- Het leeraanbod sluit niet aan bij de leerbehoefte.
- Medewerkers hebben behoefte aan sturing op het gebied van leren.
In 2020 bestaat 35% van de mondiale beroepsbevolking uit millennials. Het aantrekken van deze generatie vormt een speerpunt voor HRM managers.
De oplossing
Versterk uw werkgeversmerk met leren.
Maak leren toegankelijk
Maak leren toegankelijk en inzichtelijk door het complete leeraanbod aan te bieden op één centrale leerplek. Medewerkers vinden het complete leeraanbod, variërend van microlearnings, online en klassikale trainingen, in uw eigen online bedrijfsacademy. Hier door leren medewerkers laagdrempelig op één centrale leerplek.

Bied een divers en relevant leeraanbod

Bied een persoonlijk leerbudget
Medewerkers willen autonomie over de invulling van hun trainingsbehoefte. Geef iedere medewerker de regie over leren met een persoonlijk leerbudget. Medewerkers zoeken en boeken trainingen uit een selectie van trainingen van externe opleiders, en zien meteen of de kosten van de training binnen hun budget past. Houd controle met een budgetcheck over de trainingsaanvraag. Hiermee versterkt u uw werkgeversmerk.

Stippel een helder ontwikkelingspad uit
Veel medewerkers worstelen bij het maken van een keuze van trainingen. Voor veel mensen is het lastig te bepalen welke trainingen relevant zijn voor hun leerbehoefte. Help medewerkers bij het kiezen van trainingen uit uw leeraanbod door een helder ontwikkelingspad voor ze uit te stippelen.
Met leerlijnen combineert u microlearnings, online en klassikale trainingen. De leerlijnen stemt u eenvoudig af op een individu, team of functie.
