Werk aan je toekomst

Als kersverse Tuber kom je terecht in een snelgroeiend bedrijf dat het volledige potentieel van elke medewerker wil benutten – dus ook dat van jou! Klaar om te werken aan jouw toekomst?

Laughing_on_the_couch-m

Het succesverhaal van Studytube

Studytube wil de ontwikkeling van medewerkers zo eenvoudig en toegankelijk mogelijk maken – en dat doen we met succes! Door te luisteren naar onze klanten en in te spelen op veranderingen in de markt staan we al vier jaar op rij in de Deloitte Technology Fast 50: een resultaat waar we trots op zijn.

Studytube in cijfers

  • 2010

    Opgericht

  • 110+

    Medewerkers

  • 250+

    Tevreden klanten

  • 500.000+

    Gebruikers

Meeting_in_DaVinci

Studytube, meer dan een werkplek

Vanuit Amsterdam en Kharkov werken we met meer dan 100 ambitieuze, leergierige en getalenteerde Tubers aan een mooiere toekomst voor organisaties en hun medewerkers. Wij willen het leerlandschap voorgoed veranderen, en dé partij zijn waar je automatisch aan denkt in gesprekken over groei en ontwikkeling.

Onze mentaliteit? We are in it to win it! Dat kan alleen in een omgeving die iedereen toelaat om het beste uit zichzelf te halen. Daarom zorgen wij er graag voor dat je bij Studytube niets tekortkomt.

Koffie-3
Couch
  • Goede arbeids-voorwaarden

  • Ontwikkelings-mogelijkheden

  • Informele en collegiale sfeer

  • Pensioen

  • Eigen sportschool

Gym

Tubers aan het woord

Interessante gesprekken

“Het is gaaf om te zien dat ons leerplatform aansluit bij allerlei soorten organisaties. Daardoor heb ik gesprekken met mensen die werkzaam zijn in de bouw, uitzendbranche, overheid en kinderopvang. En omdat iedere organisatie voor andere uitdagingen staat, zijn de gesprekken die ik voer erg leuk en leerzaam.”

Wytze Jan Atsma

Account Executive

Toekomst

“Het mooiste compliment dat ik heb ontvangen is dat een HR-manager zei dat ze door het leerplatform van Studytube weer vertrouwen heeft in de toekomst van haar organisatie. Het geeft mij een gevoel van trots dat ik daaraan heb mogen bijdragen.”

Wessel Brouwer

Lead Implementatie

Nieuwe ideeën

“Het mooie van Studytube is dat er ruimte is voor nieuwe ideeën en initiatieven. Ze worden niet alleen aangehoord, maar je mag hier ook zelf mee experimenteren. Dat maakt mijn rol als Head of Sales and Business Development een stuk leuker.”

Michiel Geerlings

Head of Sales and Business Development

Inspelen op leerbehoefte

“Omdat we in verschillende branches werken, is de leerbehoefte zeer divers. Zo ben ik aan het begin van de week bezig met het creëren van trainingen voor een kinderopvang en eindig ik de week met een reeks leerlijnen voor de bouw. Ik merk dat de samenwerking met klanten, trainers en collega's daarin erg belangrijk is. Dit maakt mijn werk extra leuk en uitdagend.”

Laura van Heesch

Lead Learning Center

Onze Vacatures

Online Learning Consultant

Heb jij een passie voor leren en ben jij enthousiast, zelfsturend en gestructureerd? Zie jij jezelf klanten, opleiders en trainers ondersteunen bij de ontwikkeling van uiteenlopende online leerinterventies? Studytube is een van de snelgroeiende tech scale-up bedrijven in Nederland en vanwege groei zijn we op zoek naar een nieuwe Online Learning Consultant.

Over Studytube

Studytube is het meest complete leerplatform voor organisaties waarmee medewerkers de regie hebben over hoe, wanneer en wat ze leren. Bij Studytube bieden wij een leerplatform waarop organisaties kennis kunnen ontwikkelen, managen en verspreiden binnen hun organisatie. Het leerplatform bestaat uit een Learning Management Systeem, voor het aanbieden en beheren van alle leeractiviteiten in een organisatie, een Auteurstool om zelf trainingen en leerlijnen te ontwikkelen, en een bibliotheek van 200+ online trainingen, meer dan 16.000 klassikale trainingen en meer dan 150 microlearnings en blended leertrajecten. Met Studytube kunnen onze klanten dus invulling geven aan iedere leerbehoefte binnen hun organisatie.

Werkzaamheden Online Learning Consultant

Stel, een klant wil de onboarding binnen hun organisatie digitaliseren. De content voor de onboarding hebben ze, maar de kennis om deze content op een didactisch verantwoorde manier vorm te geven ontbreekt. Jij gaat deze klant helpen, door hen van A tot Z te begeleiden bij het maken van een online training. Je hebt hierbij een adviserende rol, wat inhoudt dat de klant de content schrijft, terwijl jij adviseert over didactische mogelijkheden om de content zo goed mogelijk tot zijn recht te laten komen. Daarnaast leid je het project; je bent het eerste aanspreekpunt, je bewaakt de planning en zorgt voor verschillende contactmomenten met de klant. Verder werk je nauw samen met onze afdeling Videoproductie, die in opdracht van jou de visuele elementen ontwikkelt voor de training zoals video’s, infographics en animaties. Naast het ontwikkelen van leerinterventies voor klanten houd je je ook bezig met het up to date houden en vernieuwen van onze eigen Studytube bibliotheek. Hiervoor werk je nauw samen met onze aangesloten trainers en partners. Ook in dit proces heb jij een adviserende rol betreft de didactische mogelijkheden in de online training en begeleid je het proces vanaf de ontwerpfase tot met de livegang. Door zoveel mogelijk kennis te vertalen naar online content draag je bij aan het verrijken van ons eigen leeraanbod en die van de klant.

Gewenst profiel

  • Je hebt een HBO/Academisch werk –en denkniveau in de richting van Opleidingskunde of Onderwijskunde 0-3 jaar werkervaring;
  • Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar;
  • Je hebt goede analytische vaardigheden, communicatief sterk en zelfstandig; 
  • Je neemt graag initiatief en signaleert mogelijkheden om huidige werkwijzen naar een hoger niveau te tillen;
  • Je hebt oog voor detail en een kei in plannen en projectmanagement;
  • Als vanzelfsprekend beheers je de Nederlandse taal in woord en schrift perfect. 

Wij bieden

Een zeer uitdagende baan in een 4 x Delloite fast 50 company met als doel om binnen 3 jaar Europees topspeler te zijn. Wij geloven in talent en potentie boven ervaring. Daarnaast kun je het volgende van ons verwachten:

  • Uitstekend salaris;
  • Reiskostenvergoeding buiten Amsterdam;
  • Een scale-up ervaring: unieke kans om écht een verschil te maken en mee te bouwen aan een succesverhaal;
  • Een ambitieuze werkomgeving bij een goed gefinancierde en snelgroeiende organisatie;
  • Een office gym en goed gevulde koelkasten;
  • Een jong team met gedreven collega’s bij wie je altijd terecht kunt; 
  • Een fijne en informele werksfeer, met een stevige pingpong competitie en leuke borrels;
  • Opleidingsmogelijkheden middels ons Studytube platform. 

Wil jij een functie met impact waarbij je een divers palet aan taken hebt? Dan leren wij je graag kennen!

Reageer op de vacature

Platform Customer Service Specialist

Studytube zoekt per direct een Platform Customer Service Specialist die het Platform Service team komt versterken. Help jij graag anderen, kun je goed overzicht houden en ben je op zoek naar een functie in een dynamische omgeving? Wij zoeken een Platform Customer Service Specialist die onze klanten kan begeleiden,  ondersteunen en adviseren tijdens het gebruiken van het Studytube platform. Je vervult als onderdeel van het Platform Service team een van de meest impactvolle functies in onze organisatie. Je helpt onze klanten de maximale waarde uit ons platform te halen. Aan jou de waardevolle taak om onze tevreden klanten tevreden te houden. Je communiceert rechtstreeks met onze klanten en werkt nauw samen met onze Customer Success Managers, Product Team en Implementatie team.

Jouw verantwoordelijkheden op een rij

  • Je bent voor klanten het eerste aanspreekpunt voor alle vragen die via chat, e-mail en telefoon binnenkomen; 
  • Je helpt de gebruiker zijn weg te vinden in het platform door middel van het updaten van FAQ’s en onze kennisbank;
  • Aan de hand van maandelijkse releases geef je input voor communicatie richting onze klanten;
  • Je draagt technische verbeteringen aan op basis van feedback van klanten en werkt hierin samen met het Product team en de Customer Success Managers;
  • Je stelt de klant op de hoogte van de status en (definitieve) realisatie van  verbeteringen; 
  • Je denkt graag mee in het verbeteren van de service om de klanttevredenheid naar een hoger niveau te tillen;

Het gewenste profiel

  • HBO denk en werkniveau; 
  • Je beschikt over minimaal twee jaar werkervaring in Customer Service;
  • Je bezit sterke sociale skills en kan deze goed overbrengen in woord en schrift;
  • Je vindt het leuk bezig te zijn met vele specifieke vragen en de klant verder te helpen;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en weet je goed uit te drukken in het Engels, in woord en geschrift.
  • Je bent resultaatgericht en gaat gestructureerd te werk
  • Je legt gemakkelijk contact en biedt klanten vertrouwen
  • Je toont een flexibele, proactieve en een positieve houding
  • Je bent oplossingsgericht, werkt autonoom en toont daarbij initiatief en eigen verantwoordelijkheid
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar.

Wat wij bieden!

  • Uitstekend salaris
  • Reiskostenvergoeding buiten Amsterdam
  • Scale-up ervaring: unieke kans om écht een verschil te maken en mee te bouwen aan een succesverhaal;
  • Een ambitieuze werkomgeving bij een goed gefinancierde en snelgroeiende organisatie;
  • Office gym;
  • Een team van jonge gedreven collega’s met veel opleidingsmogelijkheden middels ons Studytube platform;
  • Fijne en informele werksfeer, met de leukste teamactiviteiten (zodra dat weer mogelijk is uiteraard).

Wil jij onderdeel uitmaken van een dynamische en snelgroeiende organisatie waar je een grote impact hebt op het succes van onze klanten? Reageer dan op deze vacature

Reageer op deze vacature

Implementatie Consultant

Door de sterke groei van Studytube ontvangen wij steeds meer klanten. Daarnaast breiden de huidige klanten uit door onze nieuw ontwikkelde modules. De groei zorgt ervoor dat wij in nieuwe branches ons product neerzetten en implementaties doen in nieuwe markt sectoren. Hierdoor is een nieuwe implementatie afdeling ontstaan die volop in ontwikkeling is. Wil jij graag bijdragen aan een nieuwe afdeling voor implementatie van een SaaS product?

  

Omschrijving

  • Heb jij affiniteit met leren en ervaring met de implementatie van een SaaS product?
  • Ben jij resultaatgericht en bouw jij van nature makkelijk relaties op met diverse stakeholders?
  • Vind jij het leuk om een zelfstandige en sturende rol te hebben bij de implementatie van nieuwe klanten?
  • Schrik jij niet van (complexere) IT landschappen?
  • Vind jij het leuk om de afdeling Implementatie verder te ontwikkelen?

Wij zoeken een ervaren Implementatie Consultant die onze klanten kan begeleiden,  ondersteunen en adviseren tijdens de implementatiefase van het Studytube platform en tevens bij draagt aan de opbouw van de afdeling.

 

Het Implementatietraject

Al onze nieuwe klanten doorlopen een implementatietraject met als doel zelfsturend te worden in het gebruik van het platform. Deze trajecten lopen vaak simultaan voor meerdere klanten en hebben een looptijd van 30 tot 90 dagen. Op basis van voorbereiding van Sales en de behoeften van de klant maken we een plan voor implementatie van de klant. Er zijn hierdoor meerdere implementatie varianten. Zo zal de ene klant online geïmplementeerd kunnen worden, waar een ander veel fysiek en intensieve begeleiding nodig heeft.

 

Tijdens de implementatie zijn er meerdere ontmoetingen met verschillende stakeholders bij de klant; Programma en Project managers, HR, ICT en Learning & Development. De behoeften van de klant worden doorvertaald naar het gebruik van het platform. En met behulp van de afdelingen Development, Marketing en Customer Success binnen Studytube worden deze behoeften omgezet in een werkzaam platform voor de klant. Na de implementatie periode draag je de klant over aan Customer Success en zullen zij zorg dragen voor de adoptiefase.

 

Taakomschrijving

Jij vervult als onderdeel van het implementatie team één van de meest impactvolle functies in onze organisatie. Jij begeleidt elke nieuwe klant bij de implementatie en zorgt voor een succesvolle start in het gebruik van het Studytube platform.

Als implementatie consultant neem jij een nieuwe klant direct van onze Sales afdeling over en heb jij als taak de klant te laten beginnen met een sterke basis voor het eerste jaar. Door het stellen van de juiste vragen, breng je alle klant processen en behoeften in kaart en zorg je voor een zo passend mogelijke oplossing en structuur zodat de klant op korte en lange termijn succesvol is. Jij neemt de rol van project manager op je en zal hierbij sturend zijn voor de klant richting go-live.

 

Jouw verantwoordelijkheden op een rij

  • Implementatie van nieuwe klanten, gedurende 30 tot 90 dagen
  • Bouwen aan duurzame relaties met klanten door regelmatig contact, bezoek en overleg
  • Coördineren en sturen van implementatie traject bij klanten. Uitdagingen tijdig escaleren en klanten in dit proces op de hoogte houden
  • Klanten adviseren op het gebied van implementatie en het realiseren van de korte- en lange termijn doelstellingen. De klant inspireren en er samen voor zorgen dat de klant succesvol start 
  • Het signaleren van kansen en verbeteringen op het gebied van leren en ontwikkeling bij de klant
  • Feedback en behoeften van klanten verzamelen en delen met de relevante afdelingen
  • Verder ontwikkelen van de afdeling Implementatie binnen Studytube, bijvoorbeeld: ontwikkelen van best practices en procesverbeteringen.

 

Het gewenste profiel

  • Je hebt een afgeronde WO-opleiding
  • Je hebt 5 jaar ervaring op het gebied van (SaaS) Implementatie en/of Project management
  • Je hebt ervaring met proces optimalisatie, digitale transformatie en strategisch advies geven
  • Je bent resultaatgericht en gaat gestructureerd te werk
  • Je bent graag regelmatig onderweg naar klanten
  • Je kan met gemak meerdere implementaties tegelijk managen
  • Je legt gemakkelijk contact en biedt klanten vertrouwen
  • Je toont een flexibele, proactieve en een positieve houding
  • Je bent oplossingsgericht, werkt autonoom en toont daarbij initiatief en eigen verantwoordelijkheid
  • Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar

 

Wat wij bieden!

  • Uitstekend salaris
  • Reiskostenvergoeding buiten Amsterdam
  • Scale-up ervaring: unieke kans om écht een verschil te maken en mee te bouwen aan een succesverhaal;
  • Een ambitieuze werkomgeving bij een goed gefinancierde en snelgroeiende organisatie;
  • Office gym;
  • Een team van jonge gedreven collega’s met veel opleidingsmogelijkheden middels ons Studytube platform;
  • Fijne en informele werksfeer, met de leukste teamactiviteiten.

 

Wil jij een functie met impact waarbij je een divers palet aan taken hebt? Dan leren wij je graag kennen! 

Reageer op deze vacature

Creative Content Marketeer

Heb jij een passie voor content? Valt jouw content op in de stroom aan informatie die ons elke dag weer overspoelt? En bedenk jij formats waar tv-producenten jaloers op zouden zijn? Dan zijn we op zoek naar jou!

Terwijl vele organisaties een bureau inhuren om hun creatieve content te verzorgen, ben jij diegene die voor Studytube dat bureau vervangt. Als geen ander weet jij onze doelgroep te bereiken met leuke en inspirerende multimediaverhalen.

Jouw verantwoordelijkheden

Je maakt onderdeel uit van het marketingteam. Binnen dat team ben jij het creatieve brein. Samen met de grafisch ontwerper en videoproducer werk je jouw ideeën uit tot kick-ass content – van video’s voor onze website en infographics voor de nieuwsbrief tot interactieve content voor onze social mediakanalen, en nog veel meer.

Daarnaast bedenk jij formats die zorgen voor meer herkenbaarheid bij onze doelgroep.

Zo bouw je niet alleen aan onze merkaanwezigheid, maar verstevig je ook onze positie als L&D-autoriteit én zorg je voor relevante leads.

 

Wat je ongeveer gaat doen

  • Je creëert content voor onze verschillende marketingkanalen;
  • Je bedenkt formats die perfect aansluiten bij onze doelgroep;
  • Je werkt nauw samen met onze videoproducers en grafisch vormgevers;
  • Je kent onze doelgroep en weet welke content werkt (en welke niet);
  • Je draagt continu nieuwe ideeën aan, waarna je die vol toewijding uitvoert.

Jouw profiel

  • Je hebt een hbo- of wo-opleiding afgerond in een creatieve richting zoals communicatie, multimedia, marketing of (video)journalistiek;
  • Je hebt 4+ jaar relevante werkervaring;
  • Je neemt geen genoegen met de status quo en streeft voortdurend naar vernieuwing;
  • Je bent altijd op de hoogte van de laatste trends binnen contentmarketing;
  • Je weet hoe je software op een interessante manier kunt vermarkten;
  • Je hebt een ongekend oog voor design;
  • Je hebt verstand van videomarketing, interactieve content en infographics;
  • Pluspunt: je hebt ervaring met SaaS.

 

Daar krijg je natuurlijk wel wat voor terug!

  • Een uitstekend salaris;
  • Een bruisende werkomgeving bij een snelgroeiende, ambitieuze scale-up;
  • Een fijne, informele werksfeer tussen jonge en gedreven collega’s;
  • Veel opleidingsmogelijkheden;
  • Een pensioenregeling;
  • Een eigen office gym;
  • Reiskostenvergoeding buiten Amsterdam.

 

Waarom Studytube een goede keuze is

Werken bij Studytube betekent werken in een ambitieuze omgeving waar we hoge doelen stellen. We zijn trots op wat we al bereikt hebben, maar blijven elkaar uitdagen, omdat we steeds beter willen worden in wat we doen.

Samen met meer dan 100 collega’s werken we elke dag aan het meest complete en gebruiksvriendelijke leerplatform van Nederland. En met succes, want ook dit jaar kregen we voor de vierde keer een plek bij de Deloitte Technology Fast 50.

Inmiddels maken al meer dan 200 organisaties gebruik van Studytube, waaronder Bol.com, a.s.r., Centric, Manpower, Provincie Gelderland, Adecco, Van Wijnen en kinderopvangorganisatie Wij zijn JONG.

Reageer op deze vacature

Senior Account Executive

Met Studytube zijn wij in de top 20 geëindigd tijdens de laatste editie van de Deloitte Fast-50 met een omzetgroei van 653% over de afgelopen 3 jaar. Een prestatie waar we trots op zijn, dit is echter pas het begin.

De wereld verandert sneller dan ooit. Met de digitalisering van services en producten verandert hoe we bankieren, hoe we ons eten bestellen en hoe we onze vakantie boeken. En die ontwikkeling vindt ook plaats in de wereld der opleidingen voor professionals. Ben jij enthousiast, ambitieus en gedreven? Heb jij een passie voor sales en wil jij instappen in ons rocketship naar succes? Op ons platform bieden we organisaties een innovatieve SaaS oplossing die helpt grip te krijgen op alle mogelijke leerinterventies. Om deze markt te veroveren zijn we op zoek naar een Account Executive!

 

Kernwerkzaamheden Account Executive

 

Deze salesfunctie is uniek. Alle leads worden je aangereikt. Maak een vliegende start met een volle pipeline die continu wordt aangevuld door het sales development team. Als Account Executive heb je de focus op het allerbelangrijkste, de klanten binnenhalen. Ben jij bereid alles te geven om de targets te overtreffen en de scale-up naar 'the next level’ te brengen? Ben jij een echte closer? Met ambitieuze young professionals succes behalen en écht geld verdienen? Dan zit je bij Studytube op je plaats. The sky is the limit!

Vereisten

 

Je bent heel flexibel, iedere dag kan het roer worden omgegooid en je geniet van de dynamiek die dit met zich meebrengt. Jij krijgt dingen voor elkaar! Je gelooft in het product en dat straal je uit. Herken jij jezelf? Dan is de functie Account Executive bij Studytube iets voor jou.

 

Het gewenste profiel

 

  • HBO/Academisch werk –en denkniveau;
  • Kennis van en ervaring in consultative selling;
  • 4 - 6 jaar sales ervaring met zakelijke oplossingen (pre: software);
  • Ervaring met dealcycles van 3 – 9 maanden;
  • Ervaring met deal met een waarde van 20K – 150K jaarlijks;
  • Ervaring met verschillende stakeholders tijdens het sales proces (pre: HR, L&D of Talent Management);
  • Je hebt in het sales proces waarde aangetoond middels een business case;
  • Eerdere sales ervaring is overwegend new business sales;
  • Je bent fulltime beschikbaar;
  • Woonachtig in de omgeving Amsterdam, of bereid om te verhuizen;
  • Heeft een perfecte beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.

 

Wat bieden wij?

 

 

Wij bieden je een zeer uitdagende baan in een goed gefinancierde en snelgroeiende scale-up. Je behoort tot de eerste commerciële medewerkers van Studytube, en hebt dus volop mogelijkheden om door te groeien. Wij geloven in talent en potentie boven ervaring! Daarnaast:

 

  • Uitstekend salaris;
  • Uncapped bonusschema;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Start-up ervaring, unieke kans om mee te werken aan een succesverhaal;
  • Ambitieuze werkomgeving bij een goed gefinancierde en snelgroeiende scale-up;
  • Een team van jonge, en gedreven collega's met veel opleidingsmogelijkheden;
  • Een fijne en informele werksfeer, met legendarische borrels en de leukste teamactiviteiten.

 

''If you are offered a seat on a rocketship, you don’t ask what seat you just get on’’

 

Zin om bij ons aan de slag te gaan? Solliciteer dan direct via Ralph@studytube.nl.

Reageer op deze vacature

Customer Succes Manager

De Customer Success Manager (CSM) is een zeer impactvolle en zeer zichtbare rol die
verantwoordelijk is voor het groeien van de successen en waarden van onze klanten . 

Hierin werk je samen met alle onderdelen van Studytube; implementatie managers, service consultants, product owners, marketing, sales en management.

Jij bouwt en onderhoudt klantrelaties. Dit doe je door tegelijkertijd de acceptatie en uitbreiding van
Studytube te stimuleren om onze omzetdoelen te overtreffen. Je werkt nauw samen met de
accountmanagers om zowel korte als lange termijn doelen met onze relaties te realiseren.


Je bent een Studytube expert zodat je op een begrijpelijke gestructureerde manier de waarde en het
doel van elk onderdeel van Studytube bespreken en overbrengen, evenals de planning en continue
verbeteren van de adoptie.


Je verzamelt binnen je eigen portofolio van klanten best-practices. Deze kennis deel je met klanten
en collegae.


Jij begrijpt de zakelijke drijfveren van je klanten, en kan deze vertalen naar hands-on stappen en
acties in en met Studytube om daaraan bij te dragen.


Je bent in staat om op soms eenvoudige wijze jouw klanten te inspireren om continue te verbeteren.
Samen met hen maak je Studytube succesvol.


Je bent de schakel tussen de klant en onze interne organisatie. Bij de klant schakel je met HR,
Learning & Development (L&D), Marketing & Communicatie en ICT. 

Binnen Studytube ben jij devoice of the customer en vertaal jij de wensen en uitdagingen naar Studytube.

Verantwoordelijkheden

  • Realiseer klant succes: door goede realisatie met de klant, kennis van Studytube en L&D binnen bedrijven van 200 tot 30.000 medewerkers
  • Rapporteer op vastgestelde meetpunten: op basis van gebruik, tevredenheid, gerealiseerde business waarde, de gezondheid van de klanten etc) de status van jouw klanten portfolio 
  • Verhoog de ’future lifetime value; van een klant door product adoptie, klanttevredenheid (NPS) en de algehele health score van een klant
  • Stimuleer ‘new business groei (MRR)’ door actieve klant promotie (referrals).
  • Gebruik standaardprocessen en acties voor elke fase in de customer journey afhankelijk van de te realiseren business waarde (RTB’s)

 

Vereisten

 

  • 5-7 jaar ervaring met consultancy en / of SaaS-gebaseerde technische accountbeheer
  • Ervaring als de klantgerichte leider die verantwoordelijk is voor het beheer van succesvolle Professional Services-activiteiten voor een snelgroeiende Software as a Service (SaaS) of gerelateerde technologie.
  • Aantoonbare ervaring in het stimuleren van extra omzet door klantuitbreiding
  • Een goed begrip van technologie en een vermogen om technologische en zakelijke concepten duidelijk te verklaren
  • Bewezen effectiviteit in complexe digitale transformatieprojecten
  • Een sterke digitale transformationele visie t.a.v. HR en/of L&D achtergronden
  • Uitzonderlijke communicatie, presentatie en interpersoonlijke vaardigheden op executive-niveau
  • Sterke ervaring met onboarding van klanten en klantsucces

 

Hoe ziet een mogelijke dag van een Customer Success Manager eruit? 

 

Als eerste ben je vroeg gestart in de Studytube Gym. Je zit gedoucht en vol energie achter je bureau en bekijkt snel je agenda van de dag. Daarna handel je een paar ingekomen vragen van klanten af zodat zij die ochtend reeds een antwoord hebben om mee verder te kunnen. 

 

Je eerste meeting is met je collega van accountmanagement, samen werken jullie aan een klantvraag: “kunnen we via Studytube al onze klassikale trainingen inkopen en daarmee 20% besparen op onze huidige budgetten?"

Om de vraag goed te beantwoorden checken jullie de roadmap voor de planning van een aantal belangrijke nieuwe functionaliteiten. Hierdoor kunnen jullie een nog betere business case maken die jij operationeel zal toelichten tijdens de geplande afspraak bij de klant later deze week. 

Samen maken jullie duidelijke afspraken wie wat doet in de voorbereiding en voor de logistiek naar de afspraak. Nog snel een klant bellen omdat wat je op de roadmap leerde super inzetbaar is, en meteen waardevol kan zijn voor een eerder ontdekte uitdaging om het leeraanbod voor hen nog relevanter te maken. Klant blij opgehangen, en gaat aan de slag, jullie hebben een opvolg call staan volgende week. 

Voordat je naar de kick off afspraak van die middag gaat bij een nieuwe klant, check je bij legal of het addendum voor meer licenties retour getekend is teruggezonden. Je had deze al voor de klant klaar gezet in het systeem, maar je wilt ook zeker weten dat aan alle contractvoorwaarden is voldaan. 

 

Lunch staat klaar beneden, en schuif je lekker aan bij collegae, even kletsen en luisteren hoe het met iedereen gaat en waar de andere mee bezig zijn. Samen met je teamgenoot, implementatie manager, gaan jullie naar de nieuwe klant. Rond 13.30 arriveren jullie en worden vrolijk onthaalt door de projectleider. 

De kick-off is de start van een reis met een nieuwe klant en nieuwe relatie, het moment voor een mooie eerste indruk. Je neemt de deelnemers mee in de visie en doelen waar Studtytube aan bij zal dragen. 

De aanwezigen worden steeds enthousiaster en aan het einde van de workshop staan ze te popelen om te gaan starten met de implementatie. Daar krijg je energie van! 

Op de terugweg naar kantoor belt een klant om even met je te sparen over een uitdaging met leeraanbod en leerinterventies. Samen komen jullie tot een mooie oplossing, maar ook zie je samen nog een goed idee voor de product roadmap. Deze neem je mee voor de komende roadmap input sessies. Altijd leuk om mee te denken en klanten echt te helpen, nu en straks. 

 

Aan het einde van de dag verwerk je direct wat administratie naar aanleiding van de workshop. Stuur je gelijk de juiste informatie naar je enthousiaste publiek van vanmiddag. Als afsluiter bel je met marketing om een klant case door te lopen. Jouw klant en jij hebben een mooie succes geboekt dat jullie graag samen delen voor zowel de promotie bij de klant intern als voor Studytube online en met andere klanten om van te leren.

 

Reageer op deze vacature

Learning Consultant

Een nieuwe klant van Studytube kiest ervoor om haar medewerkers het meest complete online leerplatform van Nederland te bieden. Dit is het begin van een nieuwe samenwerking en samen met de klant starten we dit leeravontuur. Dit begint met de volledige implementatie van het leerplatform, een essentiële fase waarin de klant al onze hulp kan gebruiken. Om deze reden is het van groot belang dat onze klant een leerpartner heeft die niet alleen het Studytube platform goed kent maar die ook met de klant kan sparren over leeronderwerpen en leerbeleidsvraagstukken. Daarnaast is de klant is ook op zoek naar een leerpartner van wie hij een advies mag verwachten op het gebied van didactiek en de best passende inrichting van de nieuwe online bedrijfsacademy. 

 

Ben jij het ondernemende type dat deze rol op zich neemt en onze nieuwe klanten van de juiste adviezen voorziet? Dan ben jij degene naar wie wij opzoek zijn! In deze vacature leer je meer over de rol van Learning Consultant bij Studytube.  

 

Hier word je blij van:

  • Op de hoogte blijven van nieuwe trends op het gebied van leren en ontwikkelen;
  • Dagelijks contact met klanten over leervragen die leven binnen de organisatie;
  • Klanten proactief adviseren over de juiste leeroplossingen of trainingsaanpakken;
  • De markt aan opleiders en opleidingen verkennen (binnen bepaalde branches);
  • Snel schakelen tussen klant en collega’s;
  • De regie hebben over jouw eigen projecten en klantcontacten;
  • Kansen herkennen en daarop inspelen. 

 

Hier herken jij jezelf in:

  • Je hebt een Bachelor of Master diploma Onderwijskunde of Opleidingskunde (Learning en Development);
  • Je hebt meer dan drie jaar werkervaring;
  • Je hebt tijdens een eerdere baan gewerkt als learning specialist of was werkzaam in een soortgelijke rol; 
  • Je bent communicatief sterk, weet mensen aan je te binden;
  • Je kunt jouw visie op leren gemakkelijk toelichten en kan een praktische vertaalslag maken naar de praktijk van de klant met behulp van het Studytube platform;
  • Je kunt goed omgaan met stevige feedback vanuit klanten;
  • Je vindt het leuk om uitdagingen op te pakken en opzoek te gaan naar de juiste oplossing;
  • Je ziet (commerciële) kansen liggen en weet hier op het juiste moment op in te spelen;
  • Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands;

 

Dit zoek jij in een baan:

  • Uitstekend salaris;
  • 24 vakantie dagen (en eentje extra als je belooft dat je niet rookt!);
  • Een noemenswaardige office gym waar je altijd terecht kunt;
  • Opleidingsmogelijkheden, waaronder een online Studytube leeromgeving waar je zelf verder kunt leren en trainingen kunt volgen wanneer je maar wilt;
  • Een fijne en informele werksfeer met legendarische borrels en de leukste teamactiviteiten;
  • Reiskostenvergoeding als je buiten Amsterdam woont;
  • Een team van ambitieuze, gedreven collega’s bij wie je altijd terecht kunt!
  • En natuurlijk, een uitdagende baan in een dynamische omgeving.

 

Over Studytube:

Studytube is het meest complete leerplatform voor organisaties waarmee medewerkers de regie hebben over hoe, wanneer en wat ze leren. Bij Studytube bieden wij een leerplatform waarop organisaties kennis kunnen ontwikkelen, managen en verspreiden binnen hun organisatie. Het leerplatform bestaat uit een Learning Management Systeem, voor het aanbieden en beheren van alle leeractiviteiten in een organisatie, een Auteurstool om zelf trainingen en leerlijnen te ontwikkelen, en een bibliotheek van 180+ online trainingen, meer dan 25.000 klassikale trainingen en meer dan 300 micro-learnings en blended leertrajecten. Met Studytube kunnen onze klanten dus invulling geven aan iedere leerbehoefte binnen hun organisatie. 

 

Op ons leerplatform bieden wij verschillende manieren van leren aan. Van korte video's tot uitgebreide leertrajecten, online en klassikaal. De online leerinterventies bestaan uit macro, en micro-learning. We bieden hoogwaardige online trainingen aan op allerlei vakgebieden. De online trainingen zijn ontwikkeld door onze experts in samenwerking met onze Onderwijskundigen. De klassikale trainingen op ons platform worden aangeboden door gerenommeerde opleiders uit heel Nederland waarmee wij een partnership vormen.  

Reageer op de vacature

JR Account Executive

Binnen onze snel groeiende scale up is het van groot belang dat wij ons klantenbestand wekelijks blijven uitbreiden. Daarbij ben jij een cruciale schakel!

Heb jij een passie voor Consultative Selling & SaaS Product Selling en vind je het leuk daarbij de laatste tooling, technieken en best practices te gebruiken?

Ben je op zoek naar een uitdagende sales rol bij een van de snelst groeiende software scale-ups van Nederland? Dan is dit iets voor jou!

Als Junior Account Executive verzorg jij het eerste contact met potentiële klanten van Studytube. Je bent verantwoordelijk om de initiële relatie op te bouwen met de prospect, te ontdekken waar de uitdaging en behoeften liggen, met als doel dit uiteindelijk te vertalen naar waardevolle oplossingen. Je begeleidt de klant in deze discovery en bent een uiterst belangrijke schakel in het sales kwalificatie proces ter ondersteuning van onze Senior Account Executives.

 

Drie kerncompetenties bij deze rol:

  • Territory Management: Samen met een Senior Account Executive wordt jij verantwoordelijk voor één of meerdere verticals die binnen onze ‘sweet spot’ vallen.
  • Sales Development: Middels inbound / outbound kanalen ben jij verantwoordelijk om organisaties mee te nemen in de Studytube filosofie en daarmee verantwoordelijk voor thema’s, zoals Budget, Authority, Needs en Timing.
  • Persona based selling: Je brengt de Decision Making Units en Influencers in kaart en adviseert deze prospects heel specifiek op functieniveau.

 

Wie ben jij?

  • HBO/Academisch werk- en denkniveau;
  • 0-3 jaar werkervaring in een salesfunctie;
  • Communicatief zeer sterk - Multi-Channel Approach;
  • Ambitieus en positief ingesteld - Aim High;
  • Een teamspeler - We’re in this together;
  • Targets worden gezien als een extra drive, je hebt een winnaarsmentaliteit;
  • Leergierig en je wilt je graag commercieel verder ontwikkelen;
  • Je bent fulltime beschikbaar;
  • Een perfecte beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift;
  • Je bent in staat om vanuit interacties met klanten direct feedback te destilleren en te communiceren

 

Wat bieden wij?

  • Uitstekend salaris;
  • Uncapped bonusschema;
  • Pensioenregeling;
  • Scale-up ervaring, unieke kans om mee te werken aan een succesverhaal;
  • Ambitieuze werkomgeving bij een goed gefinancierde en snelgroeiende organisatie;
  • Een leuk, jong team van gedreven collega’s die gaan voor het hoogst haalbare;
  • Tal van ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Inspirerende en informele werksfeer; met legendarische borrels, leuke teamactiviteiten: Work Hard, Play Hard;
  • Office gym en bar;
  • Leuke incentives wanneer jij en je team goed werk leveren.

 

Ben jij degene die we zoeken en wil jij meebouwen aan een succesverhaal? Stuur je CV dan naar Ralph@Studytube.nl en we nemen z.s.m. contact met je op!

Reageer op de vacature

Benieuwd hoe we jouw organisatie kunnen klaarmaken voor de toekomst? Onze L&D-specialisten zitten voor je klaar.