Studytube

Wij willen het potentieel van alle medewerkers benutten.

Ons verhaal

In 2010 begon StudytubeLaw als een adaptief studieplatform dat rechtenstudenten hielp om zich voor te bereiden op hun tentamens – in hun eigen, individuele tempo. Het was de start van een succesverhaal: ruim 70% van de rechtenstudenten in Nederland sloot zich aan.

Al gauw werd duidelijk dat de onderwijsmarkt snakte naar innovatie. Opleidingen zouden net zo persoonlijk moeten zijn als jij en jouw unieke leerbehoeften. Onderwijs moet zich aanpassen aan jou, en niet andersom. Op basis van die gedachte begonnen Homam Karimi, Gerhard Riphagen, Sebastiaan Menheere en Stepan Suvorov te werken aan het leerplatform dat we vandaag kennen als Studytube.

Wij geloven dat het voor zowel mensen als organisaties van groot belang is om toekomstgericht te zijn. Daarom verbeteren we ons leerplatform iedere dag. Zo blijven we medewerkers inspireren om zelf aan hun toekomst te werken, bij de tijd te blijven en het beste uit zichzelf te halen.

Inmiddels is Studytube niet alleen marktleider, maar ook het snelst groeiende leerplatform van Europa. De voorbije vier jaar kregen we steeds een plek bij de Deloitte Tech Fast 50. Elke dag gebruiken ruim 250 organisaties en meer dan 500.000 werknemers ons platform om hun volledige potentieel te benutten.

 

Deze organisaties helpen wij al aan de toekomst te werken

  • VolkerWessels
  • Manpower
  • Bol.com
  • Port of Rotterdam
  • ASR
  • Groningen

Studytube in cijfers

  • 2010

    Opgericht

  • 110+

    Medewerkers

  • 250+

    Tevreden klanten

  • 500.000+

    Gebruikers

Visie & missie

Onze visie is het potentieel van elke medewerker te benutten. Dit doen we door de ontwikkeling van medewerkers zo simpel en toegankelijk mogelijk te maken. Daarbij richten we ons op drie pijlers:

  • Wij bouwen de meest gebruiksvriendelijke leeromgeving

  • Wij geven onze gebruikers toegang tot de beste leermiddelen ter wereld

  • Wij helpen als volwaardig leerpartner organisaties om hun leerpotentieel te benutten

Onze kernwaarden

Bij de uitvoering van onze visie en missie hanteren we vier kernwaarden, die allemaal stevig zijn verankerd in onze bedrijfscultuur. Deze vierdelige Heilige Graal bepaalt waar wij Tubers voor staan en hoe we met elkaar omgaan.

Never stop improving

“Zonder deze kernwaarde stonden we niet waar we nu staan. Weinig mensen weten dat Studytube ooit begon als online trainingsplatform voor rechtenstudenten. Door goed te luisteren naar de wensen van onze klanten en de markt hebben we onszelf voortdurend verbeterd en opnieuw uitgevonden.”

Paul van Helmond

Sr. Customer Success Manager

Be ambitious

“Deze spreekt mij het meest aan. We are in it to win it! Onze doelen zijn ambitieus, en dat is één van de redenen waarom ik bij Studytube ben komen werken. De status quo is niet goed genoeg: hier leggen we de lat hoog, en daar houd ik van.”

Jeroen Polman Tuin

Account Executive

We are in this together

“De Tubers zijn een ontzettend hecht team. Iedereen is zich ervan bewust dat we elkaar nodig hebben om het beste resultaat te behalen. Dat geldt eveneens voor onze klantrelaties: ook na de implementering van je leerplatform houden wij intensief contact, zodat jij een succesvolle lerende organisatie wordt en blijft.”

Laura van Heesch

Lead Learning Center

Stay lean

“Wij willen het maximale bereiken met een minimale inspanning. Een goed voorbeeld is ons leerplatform: daarmee automatiseren we het zoek- en boekproces van externe trainingen en vereenvoudigen we jouw L&D-administratie. Zo besparen jij en je medewerkers kostbare tijd en versoepelt je leerproces.”

Kostiantyn Dubinin

Developer

Onze Investeerders

  • Verdane
  • Vortex
  • Redcrest

Ons Management team

  • Homam Karimi

    CEO

  • Gerhard Riphagen

    CPO

  • Sebastiaan Menheere

    COO

  • Farzad Henareh

    CCO

  • Joost Frijdal

    CDO

  • Stepan Suvorov

    CTO

Benieuwd hoe we jouw organisatie kunnen klaarmaken voor de toekomst? Onze L&D-specialisten zitten voor je klaar.