Customer Success is en blijft ons gezamenlijke doel

We ondersteunen je continu voor optimale adoptie

Customer Success - Header visual

Vertrouwd door meer dan 500 toporganisaties

Succes is goede adoptie van jouw leerplatform

Optimaal gebruik, maximaal rendement

Na de implementatie en kick-off volgt de fase van adoptie en activatie, waarbij je actief aan de slag gaat met het leerplatform. Samen met het Customer Success team bundel je je leerdoelen en actiepunten in een succesplan. Daarmee benut je het leerplatform maximaal, in lijn met de strategische (leer)doelstellingen van jouw organisatie.

Go-live en adoptie

Om je medewerkers zo efficiënt mogelijk te stimuleren in hun leerproces, ontwikkelen we in deze fase leerlijnen, brengen we leerbehoeften in kaart en optimaliseren we je L&D-processen en administratie. Ook krijg je toegang tot de Knowledge Academy, onze digitale gebruikershandleiding boordevol tips om het platform zo optimaal mogelijk in te zetten en je leerdoelstellingen te realiseren.

Success Reviews

Onze Customer Success Managers evalueren ook regelmatig het gebruik van jouw leerplatform. Samen bekijken we je doelen en de behaalde leerresultaten. Ook stellen we, indien nodig, concrete verbeteringen voor. Zo word je echt een lerende organisatie met een stevig verankerde leercultuur. 

Customer Success - Tab 1
Customer Success - Tab 2
Customer Success - Tab 3

Zo'n leerplatform gaat niet vanzelf leven. Gelukkig is dat met behulp van Studytube's activatietoolkit en adviezen supergoed gelukt.

Manon van der Lely

Manon van der Lely

Manager HR Development