Een betrouwbare helpdesk

Customer Service

Tijdens en na de implementatie van het Studytube-leerplatform kunnen jij en je medewerkers bij ons terecht voor al jullie praktische vragen en technische kwesties.

Support Portal

1 L Support Portal-1

Op het online Support Portal van Studytube vind je altijd en overal ondersteuning voor je praktische en technische vragen over het leerplatform. Neem alvast een kijkje in de lijst met veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Knowledge Academy

2 R Knowledge Academy-1

De Knowledge Academy is een digitale gebruikershandleiding voor de L&D-beheerders van jouw leerplatform. Hier vind je exclusieve instructievideo’s, online trainingen, e-books en best practices - alle handvatten om succesvol je eigen leerprojecten te starten.

Volg een training in onze Knowledge Academy

Persoonlijk contact

3 L Persoonlijk contact-1

Wil je liever direct met één van onze Customer Service-experts spreken? Wij zijn bereikbaar via telefoon (020 - 779 69 94), van maandag tot en met vrijdag (08.30 – 18.00 uur). Ook kan je een ticket indienen via ons Support Portal

Dien een supportticket in

Wil je graag de mogelijkheden ontdekken van je eigen leerplatform? Onze experts zitten voor je klaar.