Adoptie van het leerplatform

Customer Success

Optimaal gebruik, maximaal rendement

Customer Success

Na de implementatie volgt de fase van adoptie en activatie, waarbij je actief aan de slag gaat met het leerplatform. Samen met je Customer Success Manager bundel je je leerdoelen en actiepunten in een succesplan. Daarmee benut je het leerplatform maximaal, in lijn met de strategische (leer)doelstellingen van jouw organisatie.

Ontdek onze bewezen implementatie-aanpak

Go-live en adoptie

Success Reviews

Om je medewerkers zo efficiënt mogelijk te stimuleren in hun leerproces, ontwikkelen we in deze fase leerlijnen, brengen we leerbehoeften in kaart en optimaliseren we je L&D-administratie. Ook krijg je toegang tot de Knowledge Academy, onze digitale gebruikershandleiding boordevol tips om het platform zo optimaal mogelijk in te zetten en je leerdoelstellingen te realiseren.

E-book: Borg het succes van leren in 6 stappen

Success Reviews

R Success Reviews

Regelmatig evalueren onze Customer Success Managers het gebruik van jouw leerplatform. Samen bekijken we je doelen en de behaalde leerresultaten. Ook stellen we - indien nodig - concrete verbeteringen voor.

Het succesverhaal van Provincie Gelderland: Individueel ontwikkelen, samen groeien

Wil jij ook werken aan de toekomst van je medewerkers? Onze experts helpen je graag.